Het kantoor van Hubertus Vereniging Vlaanderen bezoeken? Gelieve op voorhand een afspraak te maken, nu de renovatiewerken aan het gebouw begonnen zijn. De medewerkers blijven natuurlijk per telefoon en via mail bereikbaar.

Op maandag 6 september 2021 startte de eigenaar van het Hubertushuis in Schaarbeek –waar de kantoren van Hubertus Vereniging Vlaanderen gevestigd zijn– belangrijke renovatiewerken aan het pand. Die zullen duren tot 30 juni 2022.

 

Wat zijn de gevolgen voor de HVV-leden?

1.Bereikbaarheid vanop afstand blijft gegarandeerd.

Tijdens de renovatiewerken zullen de medewerkers voornamelijk aan telewerk doen.

De organisatie blijft telefonisch en via digitale weg bereikbaar zoals voorheen. Hubertus Vereniging Vlaanderen zet daarmee de  manier van werken die werd ingevoerd onder invloed van de Covid-19 pandemie verder.

2. Opening kantoor enkel op afspraak.

Doordat het gebouw voor een groot gedeelte werfzone is, gelden er strikte veiligheidsmaatregelen. Daardoor worden de openingsuren van het kantoor voor een bezoek, het afhalen van goederen, een persoonlijk onderhoud, een vergadering, beperkt.

Heeft u een noodzaak tot een bezoek ter plaatse, neem dan voorafgaandelijk contact op met Hubertus Vereniging Vlaanderen en maak een afspraak. Een afspraak maken kan telefonisch via 02 242 00 45, of per mail via [email protected] , of via een van onze medewerkers of uw vaste contactpersoon binnen onze organisatie.

 

Welke werken worden er uitgevoerd in opdracht van de eigenaar?

Een leegstaand appartement op de tweede verdieping wordt gerenoveerd om nadien te verhuren voor bewoning.

De oude houten ramen met enkele beglazing worden vervangen door ramen met dubbele beglazing, om energieverliezen te minimaliseren en te voldoen aan de energienormen.

De nutsvoorzieningen worden gemoderniseerd om te voldoen aan de geldende normen.

In de kantoren van Hubertus Vereniging Vlaanderen wordt ventilatie en airconditioning aangebracht om het binnenklimaat te verbeteren zodat de medewerkers in de toekomst in optimale omstandigheden kunnen functioneren.

Werkplekken en vergaderruimtes worden heringericht en opgefrist.

 

HVV-directeur Geert Van den Bosch is bijzonder opgetogen door de investeringen. ‘De belangenorganisatie is de laatste jaren geprofessionaliseerd en gegroeid. Dat betekent dat we extra mensen hebben aangeworven om het niveau van dienstverlening aan onze sector te blijven garanderen. De maatschappelijke zetel in Schaarbeek verzorgt alle operationele diensten van de organisatie. Oude herenhuizen –zoals het pand aan de Lambermontlaan 410– zijn niet altijd efficiënt ingedeeld, en daardoor niet altijd geschikt om de groei van het personeelsbestand op te vangen. Tijdens de Covid-19 pandemie merkten we daarenboven ook dat het garanderen van anderhalve afstand tussen individuele werkplekken niet haalbaar was. Een oplossing drong zich dus op.’

Doordat de eigenaar nu energiezuinig renoveert, worden een aantal knelpunten voor Hubertus Vereniging Vlaanderen in een beweging aangepakt en opgelost.

 

 

 

Dit nieuwsartikel delen:
RSS feed